FREDAG!!!

Åh, idag är det fredag!! Jag älskar fredagar. Sådan skön känsla att veta att man har hela helgen till sitt förfogande för att göra en massa trevliga saker!
Jag insåg precis att i maj ska jag ut och resa tre gånger. Inte konstigt att min lön alltid tar slut fort. Först ska jag till köpenhamn med kristin och hedvig, sen på kryssning med jobbet, och avslutningsvis till turkiet med emelie.  Kan inte bli bättre. En kulturell och shopping resa, en fest resa och en ta det lugnt och sola resa.
Sen blir det att jobba hela sommaren för att sedan börja läsa i höst.

Ikväll ska jag, erik, kristin, hedvig och olof hitta på något. Antagligen blir det att ta en öl på någon nation och snacka skit. Det är nämligen något vi är väldigt bra på.
Något jag inte är bra på är att träna. Jag har gått från att ha vart en träningsnarkoman( under mina första 20 år) till att bli en slö softpotatis (mina senaste 4 år). Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0