Flytta är jobbigare än vad jag trodde

E ringde idag och vi hade ett bra samtal. Det känns bra nu faktist. Han skulle till gotland nu en vecka med en tjej kompis sen flyttar han ner till blekinge. Det blir nog bra det, för båda.
Idag har jag varit på Ikea och handlat flyttkartonger och förvaringsboxar. Jag förundras över att jag kan ha så mycket saker, när jag lever på 18 kvadrat!! Jag har även varit på färgaffären och bestämmt vilken färg jag ska ha på väggarna. På onsdag kommer mamma och pappa hit och då ska vi handla alla möbler som måste införskaffas. Sen åker vi till säter. Jag ska vara där i tre dagar. Vi ska ha kräftskiva, bada bastu, fiska, åka på loppis och så. Det blir fint det!!
Även om jag klagar hela tiden att det är så jobbigt att flytta så går det ingen nöd på mig direkt =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej min vän!
Det är jobbigt med själva flytten, men sen när du sitter där i DIN lägenhet kommer allt bara att vara underbart!
Ta hand om dig, njut av Säter så ses vi på LÖRDAG!
puss puss

2007-08-06 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0