Jag är kär...

Det har varit sjukt mycket att göra på jobbet i två dagar nu, men nu är jag ledig tills på måndag!! Jag måste kanske åka hem till mora över dagen imorgon och gå till ögonläkaren. Jag har börjat se riktigt dåligt på mitt öga ibland. Det kommer och går, och jag är riktigt rädd om det enda ögat jag har, så jag hoppas jag får en akut tid!
På lördag är det fest med några vänner från jobbet och på söndag åker jag till stockhom och träffar Ida och gänget!!  Känns som den här helgen kommer att gå alldeles för fort!! 

Jag har lagt ett bud på en lägenhet i svartbäcken och får veta imorgon hur det går. Jag vill, jag vill, jag vill ha den!!!!!!!!!! Åh, den är så fin, riktigt kök, gamla trägolv, vitt kakel i badrummet, balkong i söderläge, men det bästa av allt  EN KLÄDKAMMARE!!!  Man kan typ säga att jag är kär i den!




Kommentarer
Postat av: Empa

Hallå, det sa du inget om när vi pratade i telefon alldeles nyss!!!!!! vad är det för en lägenhet?????

2007-06-15 @ 11:53:16
Postat av: Lovisa

Åh, det var synd att du inte fick den! Ville så gärna att vi skulle bli grannar!

2007-06-15 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0