Det har börjat lossna på jobbet....

Självförtroendet som tidigare fanns börjar komma tillbaka. Jag klarar av att våga göra saker som jag tidigare inte vågat. Idag fick jag träna på att sätta nål och det gick på första försöket! Jag kanske ska bli sjuksköterska ändå! Hm, måste ta en riktig rejäl funderare.
Kristin kom till jobbet idag och vi gick och åt pizza innan vi gick hem och bokade hotell till Köpenhamnresan på fredag. Det händer så sjukt mycket roligt nu och jag mår riktigt bra! Mitt största problem är vad jag ska köpa till min bror som fyller 28 år den 17 maj! Livet leker alltså.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Nu är en NY Omröstning uppe på TheGuide :-)

Se vilken TV-serie som vann förra veckan!

2007-05-07 @ 23:34:18
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0