Svenne, han är smart han!

Vi hade en hetsk diskussion i korridoren idag, Jag måste säga att jag håller med min kloke vän E. Du är inte dum du inte!!!

hahahahaha....



image66

Var man försa reaktion på denne mans avgång. Men efter typ tio sekunder kom jag ju på att Folkpartiet - trots att de sitter på stjärnor som Cecilia Malmström och Birgitta Ohlsson - antagligen väljer Sveriges egen Nicholas Sarkozy, den högerextremistiske militären Jan Björklund, som efterträdare. Henrik Brors skriver i DN: "Därmed ger Leijonborgs överraskande snabba avgång den högerliberala falangen en chans att stärka sin ställning i partiet. Björklund är den som tillsammans med den tidigare partisekreteraren Johan Jakobsson utvecklat mycket av den så kallade kravställarpolitik som folkpartiet stått för de senaste åren och som gav så stora framgångar i valet". Snacka om pest eller kolera.



E, vi måste åka på studiebesöket snart. HG flyttar snart hem. När har du din tenta?

PS; Någon som har bil och som känner för att hämta mig på Arlanda natten mellan den 3/6-4/6 kl 01.30??!!Ring mig isåfall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0