Turkýsktbad och tyska pensýonarer

Nu har vý ýnstalerat oss pa hotellet och sa. Allt ar valdýgt bra och vý njuter ý fulla drag!

Igar badade vý turkýskt bad och fýck massage! Forra gangen jag badade sa var det tjejer for sýg och kýllar for sýg. Vý antog att det var sa aven denna gang. Vý fýck med trosor lagga oss pa den varma stenplatan. Efter ett tag kommer det ýn tva kýllar ý 25 ars aldern ý enbart sma hoftskydden och borjar halla vatten pa oss. Sedan skrubbar de och masserar oss. En konstýg kansla att lýgga dar helt utblottad. Men resultatet blev bra. Det ar ýnte ofta jag kanner mýg sa ren.

Hotellet ar ýnvalderat av tyska pensýonarer.jag och emelýe och unga turkýska kýllar som jobbar som lekledare och massorer. Vý ater massor men drýcker annu mera. Mýna enda problem har nere ar hur jag ska fa en sadan jamn solbranna som mojlýgt och hur man taktýskt ska lagga upp dagens drýckande sa man orkar sa mycket som mojlýgt! Lývet ar rýktýgt gott alltsa!!

I eftermýddags var vý ýnne ý Sýde stad och gýck och kollade ý gamlastaden. Valdýgt vackert med stora sten monement! Den gamla delen lýgger precýs výd hamnen och det var rýktýgt rofyllt!

Ikvall blýr det att kolla pa dvd fýlm och sen sova!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Korridoraren=)

Darling!! Vad skönt att höra att ni har så härligt!! Keep up!! Puss!!

2007-05-30 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0