Favorit i repris..

Endel filmer, böcker och låtar kan jag lyssna på om och om  och om igen. Jag får aldrig nog. Det är dock inte ofta jag får en ny favorit. Brukar hålla mig till de gamla favoriterna. Men när det kommer en "ny" blir jag så glad. Just nu går en låt på repit här hemma.

Det bekymrar mig att det regnar och är dåligt väder. Jag ska ju ut och bo i tält i några dagar nu. Vi kommer dela på ett litet tvåmanna tält och det kommer bli sjukt trångt och jobbigt om vi behöver vara i det hela tiden. Förra gången jag var ute hade vi en stor kåta att bo i. Det var fint det. Det är jag i den röda jackan. Nu åker jag med ett annat gäng, till en annan plats, och kanske även med en hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0