Hipp hipp hurra...

Imorse vaknade jag klockan sex och gick upp. Tur var det för klockan halv åtta ringde det på dörren. Där stog min bror och hans tjej med tårta och paket. De hade åkt från stockholm för att överaska mig.Jag började gråta. Efter en timme ca ringde det på igen och där står Lovisa med nybakta scones, te och presenter. Herregud. Sen går telefonen varm hela förmiddagen. Ikäll kommer emelie, lovisa, fredrik och harry till säter. Imorgon anländer kristin, hedvig, cecilia, karin och joel. Fest i dagarna två. Bad, kubb och massa mer.
Det har regnat i två veckor. Idag är det sol och imorgon med sägs det. Kan inte bli bättre.
25 år. Det känns bra att säga det.
Tack alla fina fina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack själv - för att du finns och är en så fantastisk vän! Du är verkligen värd att firas!

Ses snart, ser fram emot helgen!

2008-08-22 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0