Jag har två äkta ögon..

Igår på jobbet fick jag en ganska rolig men knäpp fråga.  En av sjuksköterskorna hade fått rapport av nattsystern att jag var expert på porslinsögon. Hon hade en patient med ett porslinöga och behövde hjälp av en expert, hur man skulle sköta den. Patienten hade ett porslinöga med muskler och så (kan inget om porslinögon men tydligen fungerade det precis osm ett vanligt öga, det stog inte still) Dagsystern kom lite försynt fram och frågade om jag kunde hjälpa henne och berätta lite om hur man skulle sköta dessa.
-öh, men varför tror du att jag kan sånt?
- men jag fick rapport om att du hade ett porslinsöga själv
-av vem då?
-av E på morgon rapporten


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj då! Måste få höra detaljerna senare...

2008-08-04 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0