så är det...

Jag har fått en beodran att skriva fem favoriter i olika saker. Det jag har skrivit är vad jag känner just idag. Kan nog ändras ganska ofta.

Fem favoritfilmer;

1. True romance
2. Braveheart
3. Into the wild
4. Älskar dig för evigt
5. Dancer in the dark

Fem favoritböcker;
1. Hedningarnas förgård av Vibeke Olsson
2. Kvarnen och korset av Vibeke Olsson
3. Mina drömmars stad av Per Anders Fogelström, eller alla i den serien.
4. De dansande flickorna i Lahore av Louise Brown
5. Alla Unnu Lindells deckare

Fem favoritsemestrar;
1. Min och emelies resa i thailand
2. New york med familjen plus kusiner
3. Fjällvandringen med linköpingskollektivet
4. Alla somrar i säter med familjen
5. St-Marteens med familjen

Fem favoritartister/grupper;
1. Levellers
2. Ane Brun
3. Anna Järvinen
4. Martha Wainwright
5. Dolly Parton

Fem favoritdrycker;
1. Coca cola light
2. Kolsyrat vatten med smak
3. Öl
4. Vin
5. Juicer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0