Börjar producera..

Gick upp tidigt i morse och gick till gymmet. Jag och hedvig har blivit riktigt duktiga på att komma iväg. Det är så mysigt på centralbadet. Varje gång vi kommer dit så får vi nån sorts ÅH... känsla!!
Sen gick jag hem och bakade kakor till min bror. Han och hans tjej har köpt lägenhet i stockholm. De får ett kakfat och småkakor som inflyttningspresent. Efter baket har jag pluggat och startat en bokcirkel. Jag tror jag blev trött på mitt eget klagande (förra inlägget) och började producera saker. Det känns bra måste jag säga!

Imorgon kommer mamma och pappa förbi en sväng sen blir det plugg, plugg och ännu mera plugg.
Jag är dock väldigt motiverad nu, fick en sådan bra praktikplats och fick igång stinget igen. Jag ska vara på akutmedicin, avd 30 E. Jag ser fram emot det, äntligen ska jag få sätta på mig sjukhuskläderna IGEN och komma ut på avdelning och ta prover, sätta katetrar, sondmata, ge mediciner osv. Jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0