Ida my lover..

Mamma har varit här i två dagar, det märks. Vi har hunnit städa hela lägenheten, rensa i klädkammaren, i källaren, målat om mina köksmöbler, åkt till tippen med massa skräp, köpt en cykel, storhandlat och besökt min moster.  Så här produktiv brukar jag inte vara på en vecka ens, men skönt är det nu när allt är fixat.

Ikväll är det syjunta hemma hos lovisa. Mysigt värre, älskar att sitta och pyssla samtidigt som man dricker te och skvallrar en massa!
Imorgon åker jag och kristin hem till henne i falun. Det var nog typ två år sen jag var i falun. Vi ska på cissis 25 års kalas. Först ska jag, hedvig, kristin och elin ha förfest  hos hedvigs mamma. Ida och sam kommer även  till kalaset. Lääängtar så otroligt mycket att få träffa henne!

Nu ska jag skriva klart mitt arbete om epilepsi.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas att du får en härlig helg! Men tråkigt att du inte är här, så klart... Puss!

2008-02-29 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0