Nu börjar jag igen...

Ja, nu börjar jag skriva igen. Vet inte riktigt varför jag har haft uppehåll. Det har väl i och för sig inte hänt alltför mycket roligt att skriva om.

I helgen var det fest hos kristin. Det var kul på många olika sätt. Först var det förfest i deras underbara lägenhet i gamla stan. Där hade vi det trevligt och lyssnade på bra musik och så. Sen skulle vi gå till södra teatern men ändrade oss i sista stund och gick till ett ställe som hade 90-tals hits kväll. Det skulle vi aldrig ha gjort, bara massa 18 åringar och jag, kristin och elin. Vi kände oss som mammor på stan. Jag fick en 25-års kris. Uch uch uch. Jag börjar bli gammal, eller kanske inte gammal men äldre och det börjar förväntas saker av en. Som att ha börjat pluggat klart, skaffa jobb, sambo osv.. stadga sig så att säga. Jag är inte i närheten av något av det.

Något kul är att jag, emelie och erik åker snart till london och hälsar på ida. Jag har börjat kryssa av dag för dag som går, som man gjorde när man var lite och längtade till julafton. Jag saknar ida så det gör ont.

Nu blir det att klä på sig och åka till skolan för att ha tre timmars föreläsning om stroke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0