Varför?

Jag vet inte vad jag håller på med. Har inte listat ut om jag är lat, inte tillräckligt intresserad eller om jag bara är en person som vill ha allt gratis. Endel personer kan läsa hur mycket som helst, vara diciplinerade, gå upp tidigt varje dag och alltid ligga i fas. Jag däremot är expert på att sova, skjuta upp saker och gärna vilja glida på andra. Tragiskt men sant. Hatar mig själv för det. Jag vill mycket, har ofta bra ideer men sedan genomför jag dem sällan.
Nu ska jag egentligen sitta och plugga till tentan den 16 februari, gör jag det? Nej jag sitter och kollar på skit tv och har ångest i stället.
I gymnasiet var jag en plugghäst, sportade regelbundet och var gärna ute och träffade folk. Hm, inte direkt att jag kan säga att så är det nu.

Hm, något som är bra är dock att jag inte dricker coca cola varje dag längre. Har däremot börjat dricka kaffe. Nu när jag går och handlar köper jag aldrig cola. Go nina go Nina... =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg där du kan vinna en header som jag gjort (finns 2 att välja mellan) var med du med :)
Kram.

2008-02-05 @ 18:50:17
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Maria Vuitton

http://mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

P.s den som blir kommentar nr 10000 i min blogg vinner de rosa pumpsen :)

2008-02-05 @ 18:55:19
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Empa

Go Nina! Go Nina! iof vet jag inte om kaffe är bättre än cola...

du å jag är så lika! jag förstår precis hur du menar.
du kanske ska ha ett speciellt plugg-ställe istället för att sitta hemma. Finns det inget mysigt café eller en bibbla som du kan gå till?

kram på dig!

2008-02-07 @ 09:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0