Längtan...och när började jag bli så här sentimental?

-Jag är på väg till kråkbergsstranden för att bada.
-1;an eller 2;an?
-Den stora vid hockeyplanen.

Jag dör nästan av längtan till mora nu. Till IDA och erik. Till kråkbergsstranden, till larsvägen 6 och 8. Tur att jag åker dit imorgon, för nu går det inte längre. Mina fina vänner som snart kommer att lämna mig. En hem till london igen och en till hong kong. Hur ska jag stå ut? Jag har några till fina fina vänner som jag inte skulle klara mig utan, men erik och ida är de äldsta, som känner mig utan och innan och som är mer som min familj.
Empi, det får bli en massa fuldans i höst så vi klarar saknaden ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0