TEST...

Jag har blivit utmanad av Lovisa att göra detta;

Regler:

- Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till andra bloggare.
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
1. Börja läsa till tentan 28 augusti.
2. Packa till resan imorgon.
3. Laga middag
4. Ringa Emelie
5 Ringa Ida.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998 var jag 13 år. Den sommaren var jag mestadels i säter och hade ledigt hela sommren.  Var fortfarande liten och hade inte kommit in i "jag är en så cool fjortis" ålder. Jag var på fotbollsläger i två veckor.

Ställen du bott på?
1.
Mora (i 16 år med min familj)
2. Falun ( under gymnasiet med ida och johanna)
3 Linköping (studentkorridor pga att jag läste på universitetet)
4 Uppsala (samma som ovan)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Alltid ha minst fyra veckors semester.
2. Betala av studielån och köpa en "riktig" bostad.
3. Ge pengar till min bror och föräldrar så de blir ekonomiskt oberoende
4. Arbeta 50-75 procent när jag är klar alt oavlönat volentär arbete
5. Ge pengar anonymt till seriösa organisationer.

Personer du vill veta mer om:
Så många att det inte går att rabbla upp alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0