Jag vill vara ledig med massa pengar...

Jag, hedda och kristin ska ut och resa i början av augusti. Det lutar åt att det blir till ön ösel. När man ska bestämma vart man ska åka så blir jag så ivrig och vill åka till så många ställen. Om jag hade ett år ledigt och obegränsat med pengar skulle jag åka;

  • Till den engelska landsbygden där jag skulle tågluffa och sedan åka upp till skottland där jag skulle cykla, vandra och hyra bil
  • Till Argentina, Buenos Aires.
  • Till Peru och vandra.
  • Till New york och shoppa.
  • Till Thailand för att sola, bada, snorkla och äta billig, god mat.
  • Till Krakow och besöka Auschwitz.
  • Till Nashville, bara för att få lyssna på mycket country.


      


 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sign me up! Vi kan väl börja med Paris eller den engelska landsbygden? Tänk bara, dricka cream tea i "Austenland"... ;-)

2008-07-02 @ 09:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0