ängeln i rummet

jag är dubbelmoralens mästare. jag gillar att diskutera med folk om hurvida man ska göra si och så. själv följer jag dock inte alltid mina egna ståndpunkter. jag gillar inte personer som högt och tydligt deklarerar sina åsikter för att sedan inte följa dem. nu är jag en av dem. jag måste sluta med det. nu på en gång. frågan är vad jag ska sluta med. att säga vad jag egentligen tycker och tror på eller mina handlingar?

jag är så less på att få utskällningar av personer som anser sig ha rätt att skälla på folk utan anledning bara för att de är högre i en jobbhierarki. några läkare på jobbet anser sig tydligen ha full rätt att ösa över sin egen stress och irritation på andra.
jag gillar dock att bli kallad ängel, även om det är av en inte helt adekvat person.

Kommentarer
Postat av: Mija

Jag tycker oxå du en ängel!!

2008-06-30 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0