en vanlig onsdag..

Lyssnar på Dolly Parton, I will always love you. Så är det. Även om jag inte riktigt vill. Numera kan jag dock hantera saker bättre, och känslor. Kan förstå. Se det fina i något som varit för länge länge sen och det dumma och smärtsamma i mycket.
Annars är det höst och kallt. Hedvig och Kristin kommer hit ikväll och vi ska dicka vin och äta mat. Jag är lite rastlös, vill att något  ska hända, en resa eller något oväntat, bara det är roligt. Jag tänker för mycket, funderar och analyserar. Vill ganska ofta leva i fantasin istället för verkligheten här i uppsala. Expert på att sitta och klura ut och hitta på olika scener i huvudet som är så mycket bättre eller i alla fall roligare för stunden. Men varför inte leva i nuet? Jag har idag köpt en fin present till Emelie. Det känns ibland som att en liten del fattas mig. Men vet inte vad det är. På fredag ska jag gräva i kolonilotten. Kanske dricka för många glas vin på lördag och plugga på söndag. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0